Първоначално публикувано от D.Dimitrov
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Подробности около разни ремонти на 159
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Колеги, откъде най-лесно могат да се прекарат кабели между купето (зоната под волана) и моторния отсек?
Иде реч за сноп с диаметър около 6 мм.
Сигурен съм, че някой беше писал по въпроса, но не го намирам.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКолеги, откъде най-лесно могат да се прекарат кабели между купето (зоната под волана) и моторния отсек?
Иде реч за сноп с диаметър около 6 мм.
Сигурен съм, че някой беше писал по въпроса, но не го намирам.Алфа 146'96 1,7 ie 16V еx
159 1.9jtdm 150 cc 2007
Comment
-
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеКолеги, откъде най-лесно могат да се прекарат кабели между купето (зоната под волана) и моторния отсек?
Иде реч за сноп с диаметър около 6 мм.
Сигурен съм, че някой беше писал по въпроса, но не го намирам.156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеЩе преценя "в движение", кой от трите варианта ще ползвам.
Благодаря Ви за насоките!
При мен дори и с адаптери, HERTZ-a не влезе, отзад магнита опира в една метална "греда". Сега ще изолирам вратите предните барем засвирят малко по-добре.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Q-tronic
Comment
-
Здравейте!
Някой купувал ли е подкалници и откъде?
Гледам разни из нета, на около 30-40 лева, но ми се струват подозрително евтини, та затова искам да попитам. За предни става въпрос.
И друго, има ли някакъв вариант, въпросните подкалници да са без предните "престилки", т.е. да не стърчат отпред пред гумата, че така или иначе колата е ниска и тези допълнителни 3-4 сантиметра са предпоставка за почти незабавно счупване и на новите, което обезсмисля смяната?Shit happens, sometimes...
Comment
-
Първоначално публикувано от ivjordan Покажи съобщениеЗдравейте!
Някой купувал ли е подкалници и откъде?
Гледам разни из нета, на около 30-40 лева, но ми се струват подозрително евтини, та затова искам да попитам. За предни става въпрос.
И друго, има ли някакъв вариант, въпросните подкалници да са без предните "престилки", т.е. да не стърчат отпред пред гумата, че така или иначе колата е ниска и тези допълнителни 3-4 сантиметра са предпоставка за почти незабавно счупване и на новите, което обезсмисля смяната?156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Аз купувах.Бяха евтини -по 28лв единият.Има няколко вида- пасват на 100% набраздените с улеи.
Има едни гладки, не пасват на 100%- не са достатъчно широки.
Старите оригинални ги оставих при Румен който си ги хареса да ги взима.Според него бяха наред, но според мен бяха отчупени точно отпред където казваш.Опжията р да ги резнеш 5-6см отпред преди да ги качиш, но аз се отказах, защото сложих гуми оригинална височина и с тях ако е закачило за 5000км е било 2 пъти, а и 28лв не са много за един подкалник.
Старите бяха буквално много меки, от някаква много гъвкава пластмаса.Как ги е счупил предният собственик не зная.
Нямаха дупки, но имаха цепнатини вътре 1 или3 на подкалник.Не е много, но ме дразниха.
Поръчай ги задължително с опция "преглед" и е поръчката пиши, че искаш само с жлебове/вдлъбнатини.Те пасват по широчина.
Ще ги счупиш, ако си д по-ниски гуми от оригиналните или си версия TI.
Или ако качваш бордюри.Аз не качвам.
Новите подкалници да от твърда пластмаса, закачал съм ги, но не да счупили и нямам проблем с тях.Last edited by alfa racer GTA; d.m.y г., 15:16.Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Колеги, малко лаишки въпрос, но не съм в час по темата. Говорихме си по темата с познати и твърдят, че при ремапнат двигател смяна на интеркулера, в моя случай от 1,9 на 2,4 или челен кулер, ще има осезаем ефект фурху динамиката и егективноста на двигателя. Има ли такова нещо и ако взема, че се вкарам в този филм (изглежда свободното време ми идва в повече напоследък) ще трябва ли да се правят допълнителни настройки на софтуера?
Alfa Romeo 159 SW, 2009, 1.9 JTDm, Q-tronic, 180 h.p., 400 N.m
Comment
-
Първоначално публикувано от marin_mv Покажи съобщениеКолеги, малко лаишки въпрос, но не съм в час по темата. Говорихме си по темата с познати и твърдят, че при ремапнат двигател смяна на интеркулера, в моя случай от 1,9 на 2,4 или челен кулер, ще има осезаем ефект фурху динамиката и егективноста на двигателя. Има ли такова нещо и ако взема, че се вкарам в този филм (изглежда свободното време ми идва в повече напоследък) ще трябва ли да се правят допълнителни настройки на софтуера?
Но трябва да се смята и да се слагат изпробвани неща, защото твърде голям кулер с малко турбо ще резултира в много голям лаг - забавяне докато малкото турбо "напълни" големия кулер.
Comment
Comment